ASZF

A jelen ÁSZF tartalmazza a Sigma csempevágó Webáruház (továbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:
www.csempevago-sigma.hu

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Kalmár Terézia EV.
Székhely címe: 2096 Üröm, Honvéd u. 18.
Nyilvántartási szám: 22877887
Statisztikai számjel: 60794165773223113
Adószám: 60794165-2-33
Számlavezető Bank:OTP
Bankszámlaszám:11707000-21435672-00000000
A szerződés nyelve: magyar
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: 
Elérhetőség:
   E-mail: info@csempevago-sigma.hu
   telefon: +36 20 489 49 15
Székhely: 2096 Üröm, Honvéd u. 18.
Telephely: 1037 Budapest Bécsi út 298.
Tárhely szolgáltató: E.N.S zRt. 1106 Budapest, Fehér út 10. II. em. (White Office Irodaház)
Marketing, Pr, Webáruház készítés: The FutureMarket.hu Kft. 7622 Pécs, Nagy Lajos király útja 14. fszt. 3.

Általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A vásárlás során  a felhasználó, amennyiben a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, előzetesen köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg a vásárlás megkezdése előtt. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, abban az esetben a Webáruház szolgáltatásait nem veheti igénybe. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést a webáruház részére.
A vásárlás megkezdése előtt a vásárlő köteles továbbá megdani a webáruház részére a vezetéknevét, a keresztnevét és az e-mail címét.

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailban visszaigazolja, adásvételi szerződés jött létre a Vásárló (Felhasználó) és az Eladó (Szolgáltató) között. Ha a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a kiválsztott termékekekt megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendje irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre. A Webáruház azt elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő belépést követően hozzáférhető, elolvasható, letölthető, és kinyomtatható.

Megvásárolható termékek
A Sigma Csempevágó Webáruház új burkolástechnikai termékeket és kiegészítőket forgalmaz. A weboldalon megjelenített termékek kizárólag online, a Webáruházon keresztül vásárolhatók meg. A webáruház átvételi pontján is kizárólag az előzetesen a weboldalon megrendelt termékek vehetők át. A termékek lényeges tulajdonságait a felhasználók a termékek bemutató oldalán ismerhetik meg. A Webáruházban megjelenített termékek képein a színárnyalatok a felhasználó monitorbeállításaitól függően kismértékben eltérhetnek a valóságtól. (pl. színárnyalat)

Árak
A Webáruház felületén megjelenített árak bruttó árak, melyek Forintban értendőek, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és a termékek csomagolásának költégeit, de nem tartalmazzák a szállítással és a fizetéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket.


Belépés
A Webáruház felületén vásárolni, megrendelést rögzíteni a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, számlázási és fizetési paraméterek megadását és az ÁSZF elfogadását követően van lehetőség. Az első vásárlás közben fenti adatok megadása után a vásárlónak van lehetősége vásárlását, megrendelését véglegesíteni. Ezt követő vásárlások alkalmával, az első vásárlást követő e-mailben megkapott belépési adatok segítségével belépve, számos, csak a törzsvásárlók számára elérhető funkciók válik jogosulttá.  (Pl. vásárlás státusza, stb.)
Megrendelés rögzítéséhez a korábban megadott adatokon túl szükség van (lehetőség szerint SMS fogadására alkalmas) telefonszám a számlázási cím és a szállítási cím megadására.
Ezeket az adatokat a felhasználó bármikor meg tudja változtatni a Webáruházba történő belépését követően a saját maga által menedzselhető felületen. Itt tudja nyomon követni továbbá a folyamatban lévő megrendeléseit, korábbi megrendeléseinek adatait, korábbi vásárlásait.
A Felhasználók személyes adatait a Webáruház bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a hozzá beérkező megrendelések teljesítése érdekében használja fel, harmadik félnek – a szállításokat teljesítő logisztikai szolgáltatók kivételével – nem adja ki.

Megrendelés folyamata
  1. A kosárba helyezés
A Weboldalon vásárlásra kiválasztott termék terméklapjának alján a „Kosárba helyez” nyomógomb megnyomásával történik. A weboldal tetején egyidejűleg megjelenik az aktuális kosártartalom, az elhelyezett termék megnevezése és értéke. Újabb termékek kiválasztásával további termékek helyezhetők el, ill. törölhetők is a kosár tartalmából. A kosár tartalma, úgynevezett SESSION-ban tárolódik melynek az élettartalma minimum 21 perc, így ínaktivítás esetén legkésőbb a 22 perben törlődik a kosár tartalma.
  1. Megrendelés összeállítása
A kosár lezárását követően lehetőség van a kiválasztott terméklista ellenőrzésére, a kosár tartalmának véglegesítésére. Ezen a felületen lehet törölni a kosár tartalmából tételeket, és vissza lehet térni a vásárlás folytatásához is.
  1. Vásárlói és szállítási adatok megadása
 
Webáruház átvételi pontján személyesen
A Webáruház átvételi pontján az előzetesen a Webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvétele értékhatártól függetlenül díjmentes!
Cím: 1037 Budapest Bécsi út 298.
 
Nyitva tartás:
hétfő - péntek 8.00-tól 17.00-ig
szombat 08.00-tól 13.00-ig

Házhoz szállítás
A GLS futárszolgálat a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címre és  SMS fogadására alkalmas telefonszámra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. A küldemény a ragszáma alapján nyomon követhető a GLS weboldalán.  A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, a kézbesítő értesítőt hagy hátra. A rendelésen megadott telefonszámon a kézbesítő egyezteti a második kézbesítés időpontját. Ha nincs megadott szám, vagy nem elérhető,  akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a telephely a címét, ahol a küldeményed a feladástól számított 10. napig átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által  visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):szállítás
kg bruttó díj
0 - 2.0 1 480 Ft
2.1 - 3.0 1 715 Ft
3.1 - 5.0 1 969 Ft
5.1 - 10.0 2 160 Ft
10.1 - 15.0 2 290 Ft
15.1 - 20.0 2 420 Ft
20.1 - 25.0 3 050 Ft
25.1 - 30.0 3 430 Ft
30.1 - 40.0 3 810 Ft
Fizetési feltételek kiválasztása

Előre fizetés banki átutalással:
A megrendelés leadását követően a Webáruház egy automatikus válaszüzenetben küldi el a Webáruház számlaszámát, melyre az üzenetben szereplő vételárat át kell utalni, és egy megrendelés azonosítót, melyre az átutalás közlemény rovatában hivatkozni kell. A megrendelés a vételárnak a Webáruház számlájára történt beérkezését követő munkanapon kerül  feladásra. Ha a tranzakció utólag valamilyen okból mégsem jönne létre, a teljes összeget a meghiúsulás időpontjától számított legkésőbb második munkanapon a Webáruház visszautalja a megrendelő számlaszámára. A fizetési konstrukció díjmentes.

Készpénzzel fizetés a Webáruház átvételi pontján
Ha az előzetesen megrendelt küldemény átvételére a Webáruház átvételi pontján (1037 Budapest Bécsi út 298.) személyesen kerül sor, a megrendelt áru itt készpénzben (szállítási és utánvét kezelési költségek nélkül) fizethető ki.

Utánvétfizetés házhoz kézbesítés vagy csomagponti átvétel esetén
Házhoz kézbesítés esetén az utánvétel költségét a futárnak készpénzben vagy bankkártyával kell megfizetni a csomag átvételekor. Az utánvét díját a számlán szereplő fizetendő vételár tartalmazza. 
Házhoz kézbesítés esetén az utánvét díja következőképp alakul:
utánvét

összeg

bruttó díj

20,000 Ft

450 Ft

50,000 Ft

580 Ft

100,000 Ft

760 Ft

150,000 Ft

1020 Ft

500,000 Ft

1,5 %



Megrendelés elküldése
A Felhasználó adatainak megadását követően a tovább gombra kattintva megtekintheti, elllenőrizheti, módosíthatja megrendelésének valamennyi paraméterét, a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket, azok költségeit és itt érvényesítheti korábbi vásárlásaival összegyűjtött kedvezményeit. A megrendelés elküldése után a megrendelés a Webáruház felületéről már nem módosítható, nem törölhető, nem hívható vissza.

Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés elküldését követően a Webáruház automatikus rendszerüzenetben igazolja vissza a megrendelés beérkezését. Az üzenetben szerepel a rendelés azonosító száma, amely alapján a rendelés állapota a webáruház felhasználói felületén nyomon követhető. A megrendelés visszaigazolásával az adásvételi szerződés Felek között létrejön. 

Megrendelés  módosítása
A megrendelés utólagos módosítására az ügyfélszolgálaton történő bejelentéssel, a megrendelés Webáruház által történő feladásának időpontjáig van lehetőség. A módosítási igényt telefonon is be lehet jelenteni, ekkor a küldemény feldolgozását a Webáruház mindaddig felfüggeszti, míg a megrendelés módosítási igényét a felhasználó az info@csempevago-sigma.hu ügyfélszolgálati e-mail címre írásban is megerősíti. A megrendelés módosításának megtörténtét, vagy - ha az elkésett, az elutasítását - e-mailban az ügyfélszolgálat írásban köteles visszaigazolni.
 
Elállási jog
Vevőt a 45/2014. (II. 26.) sz. Kormányrendelet alapján elállási jog illeti meg.  Ez alapján a Vevő az adott megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül jogosult elállási szándékát írásban bejelenteni a Webáruház ügyfélszolgálatára. A bejelentéshez az ÁSZF mellékletét képező elállási nyilatkozatot (letöltés) kell kitölteni és aláírva megküldeni pdf formátumban az info@csempevago-sigma.hu e-mail címre, vagy ajánlott levélben a Kalmár Terézia E.V. 1037 Budapest Bécsi út 298. címre. Az elektronikusan bejelentett elállást a Webáruház 24 órán belül visszaigazolja. A levélben érkező elállási bejelentés jogvesztő határidejének megítélése a levél feladásának időpontját igazoló postai időbélyegző alapján történik. A vevő az elektronikus visszaigazolás kézhezvételétől, vagy az elállást bejelentő levél postai felvételének időpontjától számított 14 napon belül köteles a visszautasított terméket a Webáruház ügyfélszolgálatának fenti postacímére visszaküldeni.
A Webáruház a terméknek a megrendelésen szereplő vételárát a Vevő részére a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 10 napon belül visszautalja a Vevő bankszámlaszámára.
A webáruház visszafizetési kötelezettsége nem terjed ki az eredeti megrendelés szállítási és utánvét kezelési költségeire, valamint Vevő számára a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült szállítási költségeire. Amennyiben a Vevő a számára kézbesített csomagot nem veszi át a rendelkezésére álló átvételi időn belül, és azt a logisztikai szolgáltató visszaküldi a Webáruházba és ezzel a Vevő kárt okoz a Webáruháznak, a Webáruház jogosult az adott Vevőt a további vásárlási lehetőségből a rendszerében kitiltani. A Webáruház a részére utánvéttel feladott küldeményeket nem veszi át. A Vevő által feladott küldemények szállítás közben keletkező káráért a Webáruház nem vállal felelősséget. Értéknyilvánítás nélkül feladott, sérülten érkező küldeményeket a Webáruház nem vesz át. A visszaküldött termék nem rendeltetésszerű használatából keletkezett károkért vevő tartozik felelősséggel. A visszaküldött termék kicsomagolásáról a Webáruház videofelvételt készít.

Panaszkezelés
Amennyiben a Webáruház működésével, az általa forgalmazott termékekkel, konkrét megrendelésének teljesítésével kapcsolatosan bármilyen panasz merül fel, azt a Webáruház ügyfélszolgálatára kell írásban – e-mail üzenetben, vagy ajánlott levélben, esetleg a webáruház átvételi pontján kihelyezett „Vásárlók könyvében” – bejelenteni. A Webáruház a panaszokat kivizsgálja, a kivizsgálás eredményét jegyzőkönyvben dokumentálja és azt írásban megküldi a Vevő részére.

Garancia, szavatosság

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás(garancia):
Kellékszavatosság jelentése, hogy bármilyen termék eladása esetén, a kötelezett (a termék eladója) a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkezett hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető ( rejtett vagy gyártási hiba) .
Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív.

Termékszavatosság fogalma az új ptk. szerint, a vállalkozás által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti
a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül,a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás,ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére a vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Jótállás – garancia:
A jótállás – garancia – jelentése, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

A webáruház minden termékre, termékek függvényében 6 hónaptól 3 évig terjedő EU garanciát vállal.

1. Termékeire vonatkozóan Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, a vonatkozó jótállási feltételekben meghatározott feltételekkel. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

3. Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

4. A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Ügyfél választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

5. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

6. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása Szolgáltatót terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. Az Ügyfél a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

7. Kérjük érdeklődjön előzetesen ügyfélszolgálatunkon a kellékszavatosság és termékszavatosságra vonatkozóan:
E-mail: info@csempevago-sigma.hu
Telefon: +36 20 489 49 15
Személyesen telephelyünkön, márkaboltunkban: 1037 Budapest Bécsi út 298.

Amennyiben a Webáruház és a Vevő között keletkezett  fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
  • panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
  • békéltető testület eljárásának kezdeményezése,
  • bírósági eljárás kezdeményezése.

Adatkezelés
A Felhasználó – függetlenül attól, hogy a Webáruházban regisztrált Felhasználó vagy látogató – a Weboldal használatával hozzájárul ahhoz, hogy a Webáruház  marketing célokra cookie-kat használjon fel. A cookie-k olyan kisméretű szövegfájlok, melyeket a számítógép és a böngésző elment. A Felhasználó a Google hirdetési beállítási oldalán a fenti cookie-k használatát letilthatja.
A Webáruház  az általa rögzített személyes adatokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
A személyes adatok felvétele és kezelése az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul, azok valódiságáért, pontosságáért a Felhasználó felel.
A kezelt személyes adatok körét a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6.§-a, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A.§-14/C.§-ai határozzák meg.
A Webáruház minden szükséges technikai és szervezési intézkedést megtesz, eljárási szabályt kialakít annak érdekében, hogy biztosítsa a Felhasználók által hozzáférhetővé tett személyes adatok biztonságát az adatkezelés során.
A Felhasználó bármikor kérheti adatainak módosítását helyesbítését és törlését.
A Felhasználó tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen az Infotv.-ben meghatározott esetekben.
Kezelt adatok köre
A regisztrációhoz szükséges adatok: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím. 
A vásárlással összefüggésben kezelt adatok: számlázási név, számlázási cím (város, irányítószám, utca, házszám), szállítási név, szállítási cím (város, irányítószám, utca, házszám), e-mail cím, egyedi megrendelés azonosító, megrendelési információk.
Adatkezelés célja
a Webáruház mint termékértékesítést végző szolgáltatás üzemeltetése;
a Felhasználók azonosítása, a többi Felhasználótól való megkülönböztetése, a Felhasználóval történő kapcsolattartás;
a Webáruház ügyfélszolgálatán keresztül történő ügyintézés;
a Szolgáltatás működtetéséhez szükséges rendszerüzenetek küldése;
a megrendelt termékek kézbesítése, illetve a megrendelt szolgáltatás igénybevétele, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése, a teljesítés megfelelőségének dokumentálása, a számviteli kötelezettségek teljesítése;
a jogszabályok által elrendelt adatkezelések és adatszolgáltatások teljesítése.
Adatkezelés időtartama
Az adatkezelés a Felhasználó utolsó belépéstől számított 1 évig, illetve a regisztráció más módon történő megszűnéséig tart. A vásárlással kapcsolatban kezelt adatokat a webáruház a számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében a 2000. évi C. törvény 169.§-a alapján 8 évig, illetve az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvényben meghatározott elévülési ideig kezeli.
Szállítást biztosító külső szolgáltatók
A megrendelések teljesítése tekintetében Webáruház  az alábbi cégeket veszi igénybe a szállításhoz a Felhasználó választása alapján:
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.)
A Webáruház tárhely szolgáltatója:
The FutureMarket.hu Kft. (7622 Pécs; Bajcsy-Zsilinszky u. 6.)
E.N.S. ZRt. Budapest, Fehér út 10.